Dear visitor, welcome to Analog-Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Epsen" (May 10th 2011, 12:18pm)
da kann ich Dir nur beipflichten! Allerdings geht dann die Basis und der Bezug zum Symasym v5.3 verloren und das Projekt würde eine separate Neuentwicklung, und das wird der TO sicher nicht so gewollt haben.Was auch mal interessant gewesen wäre, wären eingebaute Schutzschaltungen ala Leachamp....

Ach ja, was mir noch einfällt, von ELEKTOR gabs auch mal einen Amp der hatte sowas recht gut gelöst (schutzschaltungstechnisch) irgendwo hab ich auch noch den Schaltplan, ich versuch den mal zu finden.This post has been edited 2 times, last edit by "Epsen" (May 10th 2011, 5:02pm)

This post has been edited 2 times, last edit by "Deff" (May 12th 2011, 10:08am)
1 guests