Sunday, May 19th 2013, 5:20am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Analog-Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

This post has been edited 3 times, last edit by "BlixaWillBargeld" (Mar 1st 2012, 12:54am)

This post has been edited 2 times, last edit by "Dualese" (Mar 1st 2012, 12:57pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "BlixaWillBargeld" (Mar 1st 2012, 2:08pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "BlixaWillBargeld" (Mar 1st 2012, 10:20pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "AllesDual" (Mar 2nd 2012, 9:13am)
This post has been edited 1 times, last edit by "jackelsson" (Mar 2nd 2012, 12:01pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "BlixaWillBargeld" (Mar 2nd 2012, 12:53pm)

This post has been edited 1 times, last edit by "Dualese" (Mar 2nd 2012, 2:12pm)
Interessant, dass Du das erwähnst. Ich habe gerade (wegen der Lencos) ein paar Pickering/Stanton gekauft.Seit gestern spielt sich ein VM15 mit der Micro Nadel (und dem integrierten Besen) warm. Am 601, wegen des Endlosbetriebes.....Das klingt zwar ganz anders, aber spannend (etwas kratzig, gegenüber dem 242er). ABER: für Flohmarktplatten und für 30 EUR eine echte Spasskombi.für die Zukunft lohnt es sich auch nach den guten "alten" Pickerings & Stantons zu lünkern, passen ebenfalls hervorragend an die DUAL 4-Punkt Kardanarme !
This post has been edited 1 times, last edit by "AllesDual" (Mar 2nd 2012, 7:39pm)

This post has been edited 1 times, last edit by "BlixaWillBargeld" (Mar 2nd 2012, 8:40pm)
Ich habe mich für das Shure V15III entschieden, soll ja mit der Nachbaunadel sehr empfehlenswert sein.

Ja, ja, muss ich in einem Forum, dass nur aus persönlichen Meinungen und Statements besteht jedesmal dazuschreiben: JMTC/m.E./ nur meine persönliche Meinung?Sehr fundiertes und unvoreingenommenes Statement... meine Gratulation...![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "audioslave*" (Mar 7th 2012, 11:33am)
This post has been edited 1 times, last edit by "Dark Helmet" (Mar 8th 2012, 9:28pm)